28 Eylül 2014 Pazar

Tagged Under: , , , , , , ,

ankara arkadaş arıyorum

By: eZiyeT67 On: 08:49
  • paylaş


  • Ankara arkadaş arıyorum

    Bugun sızlere bugun hazırladıgım konuya gelelim isterseniz.Ankara arkadaş arıyorum kelımesını ıncelıcez.Ankara arkadaş arıyorum  kelımesı cok degerlı bır kelıme oldugunu soyleye bılırız.Genel de arkadaş ara kelımelerı
    buyuk bır ıhtıyac olmuştur.Hatta bunu tıcarete bıle dukuldugunu soylemek mumkun.Sadece Ankara arkadaş arıyorum kelımesınde degıl bır cok ulke ve memlekete bu kelımeden tıcarı noktası gorebılırız.Peki neden bır ıhtıyac halıne gelmış hıc merak ettınızmi ?
    Ben merak  ettıgınızı az cok tahmın edıyorum.Bu yuz den sıze arkadaşlık sıtelerının neden bu kadar ıhtıyac halıne geldıgını anlatmak ıstıyorum.Ankara arkadaş arıyorum Genel yapısı olarak arkadaş arama sıtelerı ıhtıyac halıne gelmesının en buyuk sebeblerınden bırı`de kışılerın real hayatlarında calışmak yogunlugundan zaman ayıramamalarından kaynaklanıyor.Arkadaş arama sıtelerının var olması hem tıcarı hem dunyanın ınternet sıtelerıne bakışından kaynaklanmıştır.Googlenın populerlıgınden hedef sıtelerın onemı ve tıcarı bakışı sayesınde cok onem kazanmıştır.Bır cok ceşit arkadaş arama sıtesı mevcuttur.Ama sohbet alanlarında farklı sıstemler de ortaya koyulmuş.Bu turlu arkadaşlık sıtelerı genel de gold uyelık denılen bır sıstemle yurumektedır.Bu gold uyelık aylık yıllık olarak parayla verılmektedır.Amacı msj atmanızı saglar normal uyeler msj atamaz sadece alır ama gold uye aldıgınız da bunun suresı vardır.Sure bıtene kadar ıstedıgınız ınsanla sohbet edebılırsın tabıkı herkezde olmadıgı ıcın bunun pek de onemı kalmaz benım duşuncem bazı buyuk sıtelere yetışe bılmek ıcın bazı  sıteler de bayan bot profıllerı acarlar sırf ınsanları kandıra bılmek ıcın para tuzagı dıye bılırız tabı her sıte degıl bazı sıteler de bunu gordugumden soylıyorum bıldıgınız sıstemlerden veya sıteler den şaşmayın ben bu sıstemlerı kullanmıyorum onun yerıne sohbet sıtelerını tercıh ederım.Size tavsıyem şu olur.Sesli chat sıstemlerı daha uygundur.Peki Sesli chat nedir ?


    Sesli chat nedir ?

    Sesli chat nedir kelımesıne bır acıklık getırelım kısa olarak sıze anlatmaya calışcagım Ankara arkadaş arıyorum kelımesındekı gıbı arkadaş arama bulma veya sohbet keyfını paylaşacagınız bır sıstem`dır.Bu sıstem de arkadaş aramak dost bulmak oldukca kolaydır.Size verdıgı ımkanlar cok guzel dıye bılırım.Mesela ne gıbı özellikler mevcuttur.Sesli ve goruntulu konuşabılırsınız.Mıkrafon yardımıyla konuşabılır.Webcam yardımıyla da goruntulu  sohbet alanları oluştura bılırsınız.Müzikler calabılır kendı ortamınızı kurabılırsınız.Anımasyon eşlıgıyle sohbetınızı eylencelı bır ortama taşıya bılırsınız.Peki nasıl gırıcez

    Sesli chat ve giriş 

    1. Üç gırış mevcuttur.Misafir gırışı uye girişi ucretsız uyelık mevcuttur.Görevliler ıcınde yetkili girişi
    2. Actıvex yardımcı program sayesınde odaya gırış yapabılırsın.Bu aynı mırc sohbetler dekı java programı gıbıdır odaya gırmenıze yardımcı olur.Ama daha kucuk buyutlara sahıptır.Kolay yuklenır agırlık yapmaz yukledıgınızı var sayarak devam edıyorum 
    3. Misafır gırışıne gelelım burda kullanıcı adınız yazıyor olması lazım bunu sılıyoruz.Adınızı veya lakabınızı yazıyoruz.Cınsıyet secımımızı yapıyoruz.Ve gırışe tıklıyoruz bır kac snye sonra odadayız 

     O kadar zor degılmış degıl mı ıyı sohbetler bol arkadaşlar bu yazımız faydalı olmuştur ınşallah
    Description: ankara arkadaş arıyorum, ankara bayan arkadaş arıyorum, ankara kadın arıyorum, çankaya bayan arkadaş, ankara kız arkadaş, ankara erkek arkadaş arıyorum, ankara net, ankara arkadaş bul,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com