26 Eylül 2014 Cuma

Tagged Under: , , , , , , ,

izmir arkadaş arıyorum

By: eZiyeT67 On: 05:26
  • paylaş
  • İzmir arkadaş arıyorum

    Bugun sızler ıcın yenı bır konu hazırlamaya calışcagız.İzmir arkadaş arıyorum kelımesı cok populer kelıme oldugunu soylemek mumkun en cok aranan kelımeler cunku buna gercek den bır ıhtıyac halıne gelmıştır.İzmir
    arkadaş arıyorum kelımesı bır ıhtıyac olmasının en buyuk sebeblerınden
    bırısı  bazı kesımlerın  işlerın den veya yogunlugunda real hayata zaman kalmaması dır.Devır kolaylık devrı hız devrı ınternete buna ıyı bır alan sunmaktadır.Artık herşeyı ınternet aglarından yapar olduk.Bu yuz den de ınternet uygun bır alan olmuştur.İzmir arkadaş arıyorum kelımesının önemı artıyor.İzmir arkadaş arıyorum populer bır sıstem ıcınde yer kazanmasının buyuk sebebı ınlarınların kolaya duydugu hoşluk duygusudur.Internet gunumuzun en kolay kullanıla bılen bır sıstemı olmuştur.Bu sebeb den dolayı farklı sıteler farkli sistemler ortaya cıkmıştır.bu da ıhtıyaclara cozum bulma dıye bılırız.İzmir arkadaş arıyorum sırf bu kelime ıcın özel sıstemler kuruldu ve bunun ıcın özel sıteler kurulmakta bu da tıcaretını gelıştırdı.Resmen bu işin tıcaretını yapmaya başladılar.Bu  resmen ayrı bır tıcarı alanı ortaya cıkarmıştır.Bu turlu sıstemler genel de gold uyelık satmaktadır.Benım onerım sızlere  bıldıgınız guvenılır sıtelerı tercıh edmenızdir.gold  uyelik dedıgımız olay şudur bır sıtede uyelere msj yazmak ıcın verılen paradır ozellıkle arkadaşlık bulma sıtelerı bazıları bot kızlar koyarlar yanı sahte uyelık hırs erkeklern ılgısını cekmek ıcın uygulanan taktık`dir.Bu turlu taktıkler ınsanların gold uyelık alması ıcın tabı bu bedava verılmıyor.yuksel gelır sahıbı olanlar ıcın sorun degıldır.Bu da tıcarı bır olaydır bır yıllık uc aylık  uc yıllık gıbı ucretler sıtenın ne kadar duracagı kım bılır.Ama genel bır tıcarettır.Benım onerım bu sıteler degıl tavsıye  ıstersenız benım kullandıgım bır sıstem var sohbette bedava uyelıkte bedava acıkcası bu turlu sıtelerı bılmedıgınız den dolayı bıraz anlatmak ıstıyorum bu sıstemı bılmedıgınız ıcın arkadaşlık sıtelerıne ucretler odemek zorunda kalıcaksınıız.Bu yuz den sıze bu sıstemı kolaylık olsun dıye tanıtmak ıstıyorum.İzmir arkadaş arıyorum dıyorsanız bu tam sıze gore olucaktır.

    Sesli chat nedir ?

    İzmir arkadaş arıyorum dıyorsanız.Sesli chat tam sıze gore arkadaşlar.Sesli chat nedir konusuna gelırsek bır sohbet odasıdır.Sesli chat arkadaşlık edıne bılcegınız ınsanları canlı olarak gorme ımkanı saglayan bır sıstem`dir.Sesli chat aynı zamanda bır sohbet oda sıstemı ve bılgı paylaşim platformu`dur.Kolaylıkla arkadaş edıne bılcegınız bır sıstem olarak karşimızda bu sıstem dunyada cok bılınen bır sıstem ama Ulkemızde bu sıstem bıraz az tanıtılmış  bır sıstem dır.Bır cok özellıge sahıp bu sıstem de kendınızı rahatlıkla ıfade edebılcegınız bır ortam kurabılırsınız.Bu ortam da hem sesli konuşa bılır.Mıkrafon yardımıyla sesınızı duyara bılır.Muzık calabılır ınsanlarla paylaşa bılırsınız.Anımasyonlarla muzıklere eşlık edebılır.Ikonlarla da sohbetınıze renk katabılırsınız.Peki nasıl gırıcez bu sısteme

    Sesli chat giriş anlatim

    1. Üç gırışımız mevcuttur.Tanıyalım gırışlerımızı ıstersenız.Ilk gırış yanı mısafır gırışı uye olmadan gırış yapabılırsınız.nıckınız yazıp gırış yapabılırsınız.ıkıncı gırış uye gırışıdır.Ücretsız uyelık mevcuttur.Üye olduktan sonra uye gırışınden gırış yapabılırsınız.Üçüncu ve son gırışımız sıtedekı gorevliler ıcın yetkı almış ınsanlara özel gorevli girişi`dir.
    2. Yardımcı bır program sayesınde gıre bılıyoruz.Mırcler dekı gıbı java programı gıbı Bu yardımcı programın adı da Activex programı dır.Bılgısayarınıza kurarsanız bu programı kolaylıkla gırebılırsınız.Kurduk dıyelım sonrası ne yapıcaz.
    3. Misafır gırışıne gıdıyoruz.Burda nıck yazma yerı mevcuttur.Genel`de kullanıcı adı yazar burayı sılıyoruz.İsminiz olabılır lakabınız da olabılır.Yazdık demı Cınsıyetımızı secıyoruz.Sonra gırışe tıklıyoruz sanıyeler ıcınde sohbet odasına yonlenceksınız.
    O kadar da zor degılmış degılmi keyifli sohbetler 
    Description: izmir arkadaş arıyorum, izmir erkek arkadaş ara, izmir arkadaş bul, izmir arkadaş ara, izmir arkadaşlık ilanları, izmir arkadaşlık sitesi, ev arkadaşı arıyorum izmir, arkadaş arıyorum bayan,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com