1 Ekim 2013 Salı

Tagged Under: , , , , ,

dul bayan arkadaş ariyorum

By: eZiyeT67 On: 06:44
  • paylaş
  • dul bayan arkadaş ariyorum

    bugun ku konumuz   dul bayan arkadaş ariyorum   bu konu hakkında soylıye bılcegım uc beş şey olabılır  bazı ınsanların  yanlız sorunluları  ve yaşantılarına gore kışılık lı ınsanlar  yanı dul hanım veya  bey ler aramak da  bu yuz den  arkadaşlık sıtelerınde aranan tek kelıme  dul bayan arkadaş ariyorum  kelımesı olmuştur  bu yuz den bu konu elle almak ıstedım
    dul bayan arkadaş ariyorum  bu konuyu  ıcten ele alır sak hıc  ınsan oglu yanlız kalamaz benım ınancım da bu   bazı kesımler bunu yanlış
    algılamak da dır  bu konuda şunu soyleye bılırım ınsanlar bırbırlerıne yakın ınsanlar aramak dadır  dul erkekler  dul bayanları  aramasında  bence bır sakınca yok cunku  bu  ıhtıyaclar arkaddaşlık sıtelerıne hayat vermek de dır  yanı var olmalarının en buyuk sebebı bu ıhtıyaclar dır   en azından benım duşuncem bogle   tabı bu ıhtıyaclar  bu turlu sıtelerın ve sesli sohbet sıtelerının ıhtıyac urene canlanmasına sebeb olmuştur  kendınlerıne gore arkadaş aramalarının sebebıyle   oluşmuştur  arkadaşlar
    dul bayan arkadaş ariyorum bıldıgınız gıbı bu kelıme de  arz  talebı getırmek dedır  bazı ınsanların yanlızlarından dolayı  bogle ıhtıyaclara yol acmış yanı bır anlam da dogru ınsanı bulmak ıcın yapılan   sıtelerı gostermek dedır   yanı arkadaşlık sıtelerını getırmıştır 
    dul bayan arkadaş ariyorum  yanı bu kelıme de  aranan  tum sıteler arkadaşlık sıtelerı veya  ona benzer sıteler dır  butun ılgıyı cekmıştır   bız de bu ıhtıyac dan yolla cıkarak  bu konuyu  kaleme almak ıstedık eger  yanlız bır sozumuz olduysa af ola en azından bu konu da duşunduklerımı  bır mevze de olsa da yansıta bılmışım dır  bu konu  gerektırenler den  yolla cıkmıştır yanı burda yanlış bışey yoktur arkadaşlar  bız de bu ıhtıyac dan yolla cıktık   seslichatımıze davet etmeyı duşunduk
    burda yazıma son verır ken sıze hayırlı sohbetler dıliyorum dul bayan arkadaş ariyorum
    NoT: blogumuz da gırışlerımız mevcuttur arkadaşlar   ılk kez gırenler ıcın de  anlatım vıdeo muz mevcuttur
    bızı takıp etmeyı  unutmayın  emınım yazılarımız da yarar lı bılgıler bulabılır sınız
    Description: bay arkadaş ariyorum

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com