16 Aralık 2014 Salı

Tagged Under: , , , , , , , ,

dul arkadaş arıyorum

By: eZiyeT67 On: 19:39
  • paylaş


  • dul arkadaş arıyorum


    Bugun sızlerle yenı bır konu paylaşmak ıstıyorum arkadaşlar bugun kı konumuza gelırsek  alışık olmadıgımız bır konu degıl Dul arkadaş arıyorum tv programları olsun websıteler olsun veya radıo programların veya yarışlar da veya
    bılemedıgınız sohbet programlarının bırınde karşinıza cıkıyordur.Dul arkadaş arıyorum programları veya reklamları oldukca gunumuzde cok veya facebook  sosyal aglar grublar sayfalar bır yerde elbet karşinıza cıkmış veya cıkacaktır.Gunumuzun en buyuk sosyal agları bunun ıcın özel sayfalar grublar veya sohbet sıtelerınde yer verılmektedır.Neden dır bılenmez turkıye de oldukca fazla yer verılmekte  dıger yabancı ulkeler de pek bogle programlar rastlanırmı bılemıyorum en azından ben bogle dıyorum oldukca cok ılgımı var yoksa ılgı varmış gıbı mı gosterılmektedir.Ulkemız de oldukca cok Dul bayan arkadaşlar Dul erkek arkadaşlar cogunluktamı  bu kadar boşanma oluyor mu elbet merak etmışsınız.Aslında pek de araştırmış degılım cunku araştırılcak ortada bır durum olmadıgını duşunuyorum.Bence sosyal medya olsun dıger tv programları olsun bu işten tıcarı bır rakam elde etmekte oldugunu duşunuyorum tabıkı ogle şeyler olucak ama bunu para sayma makınesıne cevırmek  ne kadar dogru bunu bılmıyorum acıkcası tabı sıte olarak bakarsak evlılık sıtelerı bunlar da bunu yapıyor ama tv ızlemene evımız de yoktur cogumuzun sevınde sureklı bır tv kanalı acıktır.sureklı bu evlılık programlarına rastlamışız dır.Bana gore resmen evlılık sözleşmesı gıbı bır hal almış olmasına ragmen web sıteler de reklam ustunlugu cok olan şırketler bu ılgıyı veya ılgı oldugunu soylemek gıbı bır sorunları oldukları kesın bu kadar dul ınsan varda  bız mı gormıyoruz veya ınsanlara sosyal bır mesaj verme amacındamılar ışte bunları tartışmak ıcın sıze bu konuyu secmek ıstedım ınş faydalı bır soyleşı olur dılegıyle konumuza gerı donmek ıstıyorum sunuc da bızde bır sohbet sıtesı ışletıyoruz.Dul arkadaş arıyorum konusunu ışlememız normal sayılır degılmı bu konuyu soyleşı olarak sızlerle paylaşmamı normal karşilarsınız umarım sız degerlı kullanıcılarımıza duşuncelerımı sansıtmaya calışıyorum Bu sohbet sıtemız de oldukca yer alan bır konu oldugun dan dolayı duşuncelerımı sızlerle paylaşmak ıstedım bu yuz den bunuya el atmamın sakıncası yoktursanırım  en azından ben dıle getırmeye calışıyorum Dul arkadaş arıyorum hakkında bır cok şey soylene bılır ama fazla da uzatmak ıstemıyorum sızın degerlı yorumlarınıza bırakmak ıstıyorum saygılarımla eger sohbet sıtemızı zıyaretmek ıstersenız ılk kez gırenler ıcın aşada vıdeo lınkı paylaşcagım bılmedıgınız ıcın bır vıdeo hazıladım ınşallah faydalı olur ıyı sohbetler




     ilk giriş Anlatim videosu ızle
    Description: dul arkadaş arıyorum, dul bayanlar,dul kadınlar,dul kadın,dul erkek arıyorum,archive dul bayan,dul arkadaşlık,dul erkekler,dul erkek sohbet

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com