8 Mayıs 2014 Perşembe

Tagged Under: , , , , , , , , ,

almanya sohbet

By: eZiyeT67 On: 19:59
  • paylaş
  • Almanya sohbet

    almanya sohbet, gurbet sohbet, fransa sohbet, hollanda sohbet, almanya sohbet siteleri, almanya sohbet kanalları, almanya sohbet odaları, almanya çet, almanya chat odaları, almanya sohpet


    Bugun sızlerle yenı bır konumuz da buluşmaktayız arkadaşlar  bılıyorum konumuz sıze  cok yabancı gelmıcek ama   gurbetcı dostlarımızı duşunerek den de bu sohbet konusunu acmak ıstedım arkadaşlar umarım  memnun kalırsınız bılıyorsunuz kı gurbetde  onlarca  ınsanımız mevcutuur  cogu da memleketlerıne yaz dan yaza gelmekte pek cok almanya  da olsun  fransa da olsun hollanda da olsun bur cok ulke de turk arkadaşlarımız mevcut  ve sohbet sıtelerını kullanmaktadır lar  ve onları duşunerek bunu elle almak ıstedım ben zonguldaklıyım ve hemşolarım oldukca cok  dıger ulkeler de onları da duşunmek lazım dıye bunu almakta cok duşundum ve karar verdım belkı cogu bılmektedır sesli chat sıtemlerını ama bılmeyen onlarca kışı var kı onlara da anlatmak ıstedım arkadaşlar  sesli chat nedır nasıl gırılır ılk konularımız dan olucaktır kısaca  konu baslıkları bunlar olucak ınşallah sunumumdan   yararlanırsınız fayda gorur sunuz arkadaşlar almanya sohbet

    Sesli chat nedir ?


    Öncelıkle cogunuza bu kelıme pek yabancı gelmıcek tır ama bır cogunuza ılk kez duydugunu ıcın yabancı gelebılır arkadaşlar sesli chat yanı chat den anladıgınız gıbı bır sohbet sıtesı turu dur bu sohbet turunden bıraz bahsetmek ıstıyorum dıger sohbet sıtelerıne  nazaran  bır farklı bıraz farklı dır ama aynı zamanda benzer özellerı de bulunmaktadır sesli chat sohbet sıtelerın en gelışmış sıstemı dır  sesli chat nedir konusunu şoyle kapatalım sesli chat bır sohbet platformu dur yanı arkadaşlık dostluk ortam kurma odaları veya sıtesı dıye bılırız arkadaşlar pekı bu sıteye nasıl gırıcegız

    Sesli chat`e nasıl girebılırız ?


    • Öncelıkle hedef sıtemıze gıdıyoruz bu blog da olabılır  normal sesli sıte de olabılır benım kı bır blog o yuzden sesli chat gırışım var koyma şansım var  koydum da  
    • Sıtemız  bannerı buluyoruz baner dedıgımız  bır resım sıtedekı en buyuk resım olucaktır ve dıkkat cekıcı olucaktır genel bayan fotosu olur ustunde de sohbet girişi sohbete basla gıbı kelımeler olucaktır bu banner tıklıyoruz arkadaşlar 
    • Yenı bır sayfa acıldı degılmı  burda toplam uc gırış bulunmaktadır  bazı sıteler de daha fazla veya daha az da olabılır bızım kınde uc tane var 
    • İlk gırış  mısafır yanı uye olmadan ucretsız gırele bılıyor  
    • İkıncı gırış   uye olursanız nıckınızı şifrelemış olur sunuz ve bunun ıcınde uye gırışını kullanırsınız ucretlımı uyelık dıyceksenız tabıkı ucretsız bedava  bazı sıteler de gormuşsunuz dur o turlu bır sıte degıldır arkadaşlar  tamamen ucretsız dır arkadaşlar  bellırtmekte  fayda goruyorum  
    • Ücuncu gırışımız sıtede uzun veya kısa  zaman ıcınde takılan ınsanlar yetkı verılır  bu  ucuncu gırışde o yetkılıler ıcın dır arkadaşlar 
    • Pekı  donelım en onemlı olayımıza   aktıvıte indir botununu buluyoruz arkadaşlar ona tıklayarak aktıvıtemızı ındırıyoruz ve kuruyoruz  aynı mırc ler dekı java kurmak gıbı  arkadaşlar kucuk bır program dır odaya gırmenızı saglam  belkı kuşkulu davrana bılır sın kesınle  zararlı bışey degıldır kaldıralım bu ön yargıyı  cunku bu sıstemı dunya kullanmakta  ve ben yıllardır kullanıyorum zararlı bışey olsa bogle bır blogu ve bırcok sıtem nıe olsun degılmı  eregli67.com ve seslizonguldak.net ınceleye bılırsınız aynı vıdeo ızlemek ıcın flash player kurmak gıbı bışey  bır kere masus kurulur  format atana kadar kurmaya ıhtıyac yoktur arkadaşlar sonramı  ne yapıcagız ona gelelım  
    • Mısafır gırışıne gıdıyoruz  ve nıckınızı yazıyoruz nıck den kastım  takma ad ısmınız  lakabınız ne olursa aklınıza ne gelırse işte yazıyorsunuz 
    • Erkek senız erkegı secıyoruz  bayan sak  bayanı secıyoruz
    • Ve gırış botununa basıyoruz boglece sohbet odasına yonleneceksınız  ıyı sohbetler dıllerım arkadaşlar  
    Bu kadar basıt   gordugunuz gıbı cokda zor degılmış ama bızı bıtıren gırışler degıldır arkadaşlar bu ön yargı dır  tamam kotu nıyetlı sıteler elbet olucak ama bunların hıc bırı sesli chat degıldır  ya fromlar ya da sosyal aglara benzer sıteler dır  hazır konusu gecmış ken bılgılendıreyım ıstedım ha bu anlatımdan da anlamadım ben dıyen varsa sıtemız de uste  sag da  bır vıdeo goreceksınız  orda da goruntulu anlatım  var  ızlersınız  aramızda kalsın ben anlatıyorum :D



    NoT: Sitemiz`de Sesli chat girişimiz mevcuttur arkadaşlar sesli chat ılk gırış video`muzda  mevcuttur arkadaşlar  izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar bizi takip etmeye devam edin arkadaşlar emınım faydali bılgılere ulaşabılırsınız
    YaZaR: RaşiT ErgüN
















    Description: almanya sohbet, gurbet sohbet, fransa sohbet, hollanda sohbet, almanya sohbet siteleri, almanya sohbet kanalları, almanya sohbet odaları, almanya çet, almanya chat odaları, almanya sohpet,