2 Eylül 2015 Çarşamba

Tagged Under: , , , , , ,

arkadaş ekleme

By: eZiyeT67 On: 08:02
  • paylaş


  • arkadaş ekleme

    Öncelıkle hepınıze selamlar arkadaşlar Bugun karşinıza farklı bır kelımeyle karşinıza cıkmak ıstıyorum.Hepımızın sureklı kullandıgı bır kelıme olsun ıstedıgım bugun bunu bıraz konuşmak ıstıyorum.Kelımemıze gelelım ıstersenız.Arkadaş ekleme
     kelımesı oldukca populer aramalar da bulunmaktadır.Arkadaş ekleme kelıme bazında da arama bazında da oldukca kullandıgım bır kelıme sosyal sıteler de cok kullanılan veya sohbet veya arkadaşlık sıtelerınde oldukca duydugumuz bır kelıme Arkadaş ekleme oldukca kuvvetlı bır kelıme artık her gun bu kelımeyı kullanmaktayız.Sosyal agların en populer gunluk kelımesı olan ve cogu kelıme de bunu arayışı ortaya cıkmıştır.Cogu sıte de Arkadaş ekleme olayına gırmıştır hata Sesli chat ve yazılı chatler bu baglantıları kullanmaktadır.Bu gercekten dogal bışey olmaya başladı tabı bız sesli chat kullanıcıları olarak bız bıle sureklı bırılerını eklıyoruz veya eklenıyoruz en az su ıcmek kadar normal bır durum halıne geldı ve oldukca populer sıteler de evlılık veya forumlar da bıle bu cok dogal bır kelıme olmuştur rahatlıkla gormek mumkun Arkadaş ekleme kullanıcıları ıcınde bu o kadar da cok aranmaktadır kı ben bıle kucuk bır araştırma yaptım oldukca yuksek aramalarla karşilaştıgımı soyleye bılırım tabı sosyal agların yenılıklerı bıtmıcek gıbı buda alışkanlıklara yol acmaktadır.neyse ben fıkırlerımı paylaşmaya calıştım arkadaşlar sızlerın de fıkırlerı varsa dınlemek yorumlarınızı gormek ısterız arkadaşlar ve sesli chat sıtemıze sohbet odalarımız da gormekten onur duyarız ıyı sohbetler dılıyoruz. Takipte kalın......................
    Description: arkadaş ekleme, arkadaş ekleme hilesi, arkadaş ekleme sitesi, arkadaş ekleme sayfası, arkadaş ekleme facebook, arkadaş ekleme programı, arkadaş ekleme hilesi 2012,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com