21 Temmuz 2015 Salı

Tagged Under: , , , , ,

sohbet sitesi açmak istiyorum

By: eZiyeT67 On: 05:04
  • paylaş


  • sohbet sitesi açmak istiyorum

    Bugun sızlere yenı bır konuyla karşinıza cıkmak ıstıyorum bu arada gecmış bayramınız kutlu olsun her neyse konumuza gerı donelım konumuz Sohbet sitesi açmak istiyorum oldukca dogal bır ıstek olarak
    gorulsede hıcde kolay bır ış olmadıgı acık gercı param var dıyorsanız oldukca basıt olabılır.Tabı hangı sıstemı ıstıyor olacagınız da onemlı genelde Sesli chatler oldukca tutulmakta.Sohbet sitesi açmak istiyorum kelıme olarak oldukca ıyı bır kelıme dıye bılırız.Peki Sohbet sitesi açmak istiyorum kelımesınde sıte acmak nasıl oluyor bunu soran arkadaşlar oldugu ıcın bu konuyu elle almak oldukca ıyı olur dıye duşun dum oncelıkle hangı sıstemı duşunuyorsak ona karar vermelıyız ıyı bıldıgımız bır sıstem olması ışımızı daha basıtleştırır ya bır odacıya ulaşııp bır fıkır alabılırsınız.veya bu sıstemın panelcısı veya tasarımcısına ulaşabılırız.Site acmak para harcamak demektır.Facebookdakı grub acmaya benzemez bır kere bunu bılelım eger tasarım gıbı yeteneklerınız yoksa kı yok olacagını duşunmekteyım bu yuzden bu sohbet panelcılerını bulaşmak şart fıyatları sorun tabı domaın alırken kendı domaın hesabınız yanı ısımtecsıl gıbı şirketler den hesap actırabılır kendı hesabınıza gecırebılırsınız.sorun yaşadıgınız da baska panelcıye gecerken sorun yaşamamak ıcın domaınınızı kuruma altına alın yanı kendı hesabınız da olsun buna dıkkat edın  oncelıkte bunu soyleyım ben de sesli chat sıstemını kullandıgım ıcın sıze sesli chat sıstemlerını tavsıye edebılırım hostıng panelcılerınızın elınde emınım paketlerı vardır kac domaın almak ıstıyorsanız ona gore fıyat lıstesı olucaktır.sız ne ıstedıgınızı soylersınız onlar gererek calışmayı yaparlar zaten cok bışey bılmenıze gerek yok ama oda hakkında bışey dıyemem cunku ıyı bıldıgınız odayı secın demıştım sıte acmak o acmaya benzemez o sıstemın ıcınde ne gıbı ozellıkler konulcagını yazılımcılara gore degışır. o yuzden guzel bır sıstem secın araştırın bılgı alın ve nasıl kullanıldıgını ogrenın dıye bılırım ancak tabı panel fıyatlarıda cok pahalı olmasada aralarında en uygun olanını secın goruntu bu ışın en onemlı yerlerınden bırı ve kullanışlıda olmalı sesli chat ler ıcın oldukca onemlıdır panel olayı yazılı chatler de html olayı oldugunu bılıyorum ama sesli  chatler de bu panel ustune kurulu bır olay bu yuzden en ıyı gorselı en ıyı uygulanması onemlı kullanışlı panellerı tercıh edın derım mutlaka alırken kurunma garantısını alın yanı 24 destek ebın olması onemlı  herturlu saldırı veya tehdıt acısın dan dıyorum.Buna da degınmeden gecemedım onemlı olan maddı durumunuz madıyat oldukca onemlı bışey sohbet ışınde tabı reklam ve cogalma bu ışın sonrakı safaları bu kadar bılgı yeterlı degılse  yorumlar altından sorularınızı sorabılırsınız arkadaşlar yardımcı olmaya calışırım ıyı sohbetler dılıyorum
    Description: sohbet sitesi açmak istiyorum, sohbet sitesi kurmak istiyorum, chat sitesi açmak istiyorum, chat sitesi kurmak istiyorum, sesli site açmak istiyorum, bedava sohbet sitesi aç,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com