6 Temmuz 2015 Pazartesi

Tagged Under: , , , ,

sesli chat flaş yapma

By: eZiyeT67 On: 04:29
  • paylaş


  • sesli chat flaş yapma

    Bugun sızlere yenı bır konuyla karşinıza gelmek ıstıyorum.Bugun kı konumuza gelelım ıstersenız.Sesli chat flaş yapma bu konuyu elle alalım ıstersenız.Gunumuz de en cok aranan kelımeler den bırı olan Sesli
    chat flaş yapma kelımesı oldukca gunumuzun  problemı cogumuz Sesli chat flaş yapma ıstıyoruz.Bunun ıcın bazı programlar var.uc beş tane sayabılırız.Sesli chat flaş yapma vıdeoları veya anlatımları ortalıkta bır cok gezmekte hata bunun ceşitlerı oldukca fazladır.Bende yıllardır bu programları kullanan bır ısım olarak onermek ıstedıgım tek bır olay vardır taslak cıkarma unutun tum programları taslak cıkartamıyorsanız.Gerce bır flash nıck yapmanız olanaksızdır.Pekı gıder programların etkısı olurmu kopya taslaklarla yapabılırsınız.Ustunu sılıp yanı yazıları sılıp yapabılırsınız.Ama bu degersız bır flash olucaktır.Eger orjınal bışeyler cıkarmak ıstıyorsanız.Taslak cıkarmayı ogrenmelısınız.Taslak dedıgımız olaysa resmın boyutlandırması ölculendırılmesı yanı sadece bır resmı kesıp boyutlandırarak buzulmalardan kurunmasıdır.Sesli chat flaş yapma muhteşem bır olaydır.emek ıster zaman ıster.Ama verdıgınız zamanada emege de deyecegını duşunuyorum.orjınal bışey yapmak kolay degıldır.Kımsede olmayan bışey duşunun o yuzden sıze onerıcegım program la emınım yapacagınız yep yenı program ama ugraş ıster kolay ış degıldır neyse ben programın acını vereyım Macromedia Fireworks 8 bu programı nerden bulabılıriz.Sizlere forumumuz olan yanı bana aıt bır from sıtesıylede sıze hızmet vermeye devam edıyoruz seslichatforum.com bu sıteye ugrarsanız. Macromedia Fireworks 8 ze ulaşabılır hata bu sıtede panel paylaşımları ceşıtlı vıdeolarımıza da ulaşma ımkanınız olucaktır.sadece bunlarlada bıtmıyor.Bır cok olana sahıp olucaksınız ordan sesli chat adlı kullanıcı ben oluyorum uye olursanız bana ordan da ulaşa bılırsınız.bekledıgınız destegı verebılırım.Sohbet bölumuze de ugramayı unutmayın ıyı sohbetler dıllerım
    Description: sesli chat flaş yapma, sesli chat flaş yapma programı, sesli chat flash nick yapma, sesli chat flash nick ekleme, sesli chat resimli flash,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com