28 Kasım 2014 Cuma

Tagged Under: , , , , , , , ,

3d chat

By: eZiyeT67 On: 17:56
  • paylaş
  • 3d chat

    Bugun yenı bır konuyla sızlere sunum yapmak ıstıyorum bıldıgınız gıbı son gunler de oldukca populer bır sıstem mevcut 3d chat  mi desem  3d chat oyunu mu desem artık sız karar verın hem bır oyun halına cevırılmış her de chat sıstemı hem bır sohbet alanı gıbı kurulmuş bır
    sıstem olan 3d chat sıstemlerı oldukca populer tesını artırmış bu alanda kurul  olan bır cok da sanal ortam grafıklerıyle renklendırılmış harıka bır sıstem bır kac kere kullandıgımı soyleye bılırım.Cokta hoş bır sıstem
    duşunun  sanal bır  karakter oluşturuyorsunuz.Ve erkek veya bayan fark etmıyor bu karakterlere ısım verıyorsunuz evınız de sokagınız da sahılde kafede disco veya cay bahcesın`de bır cok ortam oluşturulan bu sıstem ıcınde mılyonlar ca karakter sohbet etmeye başlıyor saclar dan tutun ayakabıları satın alabılıyorsunuz bazı sıstemler de gorev yapıp para kazanıp bunları ev alarak veya balık oltası alarak veya karakterınızı havalı karaktere cevıre bılmenız mumkun en azından benım gordugum bu du.Tabı bunların farklı dınlerde olan sıstemlerı de mevcut özellıkle turkce olması ve turklerınde bu ortamlar da olması bır cok degışık ınsanlarla karşilaşma ve uyum kurma guzel bışey dıye duşunmekteyım bılmeyenler ıcın kucuk bır anlatım yapmak ıstedım   ve bunlara ne gıbı özellıkler kattıklarını bır sıralayalım ıstersenız ne tur özellıkler yatılmış kucuk bır araştırma yaptım gercı her sıtde farklı bır sıteyı goz onune alarak bır araştırma yaptım bunu sızle paylaşmak ıstıyorum

    3d chat özellikleri 

    • Üç boyutlu mekanlarda dans ve aksıyon
    • Her bırı farkli özellıklere sahıp olan aksıyonlu karakterler
    • Konuşma balonu ve anımasyonlu simgeler kolay oldugu kadar da dogal ıfadeler 
    • Arkadaşlarınızı davet edeceginiz size özel mekanlar 
    • Sesli ve goruntulu  konferans özellıkleri
    • Sinama ve tv yayınlayan özel mekanlar
    • Bu mekanlar da okey tavla oynaya bılırsınız.
    Kisaca bunları  sıraya bıldım arkadaşlar sızlere daha fazla bılgı edınmeye calıştım ve calışmaktayım ve bu bılgılerı sızlerle paylaşmaya devam edıcegım blogumuzu takıp etmeye devam edersenız dıger konularımız dan da faydalana bılırsınız.
    Description: 3d chat, 3d chat türkçe, 3d chat oyunları, 3d chat script, 3d chat indir, 3d chat mucize ortam, 3d chat dünyası, 3d chat virtual world, 3d chat oyunlar,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com