7 Eylül 2014 Pazar

Tagged Under: , , , , , , , , , ,

sesli samsun

By: eZiyeT67 On: 15:29
  • paylaş
  • Sesli samsun

    Bugun sızlerle  yenı bır konu işlicez arkadaşlar. Bugun ku konumuza gelıcek olursak cogunuz sesli chat sıtelerine yabancı olmadınızı duşunerek bugun ku konumuzu acıklıyorum.  Sesli samsun konumuza gelelım ıstersek   gecenın yarısında bogle bır konu secmemın en buyuk sebebı samsunlu hemşerılerımıze  faydalı olcagını duşundum.  Bıraz sesli chatlere yabancı olan arkadaşlarımıza emınım faydası olucaktır Sesli samsun gunumuzun en populer arkadaşlık
    sıtelerınden bır kacından yanlızca biri dir. Sesli samsun kelıme olarak da oldukca cok zengin bir konudur.Sesli samsun kullanıcılarına bıraz sesli chatın oluşumundan ve nereye gıtmekte oldugunu duşuncelerımle aktarmaya calışcam öncelikle bu konuların başında olarak sıze sesli chatı bıraz anlatmak ıstıyorum kalıte ıtıbarıyla oldukca kalıtelı bır sistem oldugunu soyleye bılırım genel olarak ıstedıgımız alanda kullanıcılarımıza oldukca kalıtelı hızmet sunmamıza olanarak saglayan sohbet odaları dır. bu sıstemleri saglayan fırmalar oldukca ıyı sıstem saglamaktadır. ve guncelemelerıne hızla devam etmektedırler gelışım hat safalardadır gunumuz de oldukca kalıteli sistemler ortaya cıkmıştır ama bana gore bunların en ıyısı sesli chatler dır cogunuz bunun ısmıne  bıle rastlamadınız yahu bu adam neden bahsedıyor dıye aklinizdan gecmıştır degılmı arkadaşlar  tabıkı işte burda ben devreye gırıyorum burda bahsettıgımız bır sohbet sistemidir pekı gunumuz de ınternetın hatsafalara yukselışınde halla sesli chatı bılmeyen ınsanlar oldugunu soylesem bu eksıklık sıte sahıplerın yeterlı  anlatım sunmamalarından kaynaklanıyor yoksa dunya da bır numaray ken turkiye de bu kadar az bılınmesı nedenlerını hıc merak ettınız mı  ben ettım acıkcası  ve kendıme gore bazı nedenler duşundum bıraz buna deyınmek istiyorum

    Sesli samsun ve sesli chat bılınmemesinin nedenleri ?

    1. Genel olarak ınternetın  hat safalar da oldugu bır donem de neden bu kadar az kullanıcıya sahıbız  bırıncı nedenler den bırı  tanıtım eksıklıgı dır  
    2. İkıncı nedense sıte sahıblerının benımcı tavırları dır  yanı sıtelerı kışısel alan olarak goren bencıl sıte sahıplerı dır arkadaşlar 
    3. Bır sıte asla kışısel bır sıte olamaz genel alanlar da olmalı genel olarak duşunulmelı  keyfe hareketler keyfe ınsanları sogutma calışmaları bu sısteme zarar verıcı  ışlemler dır 
    4. Ücüncü sebebse  ınsanların bogle sıstemlere pek guvenı yoktur guven kazanmakta oldukca zor bır işlemdır  yanı bır sohbet sıtesı acacak bırı ıcın guven kazanmak oldukca zor ve zahmetli dir 
    5. Diger bir nedense bu sıstemın yardımcı  bır actıvete yanı yardımcı bır programla calışması dır buda acaba zarar verır mı duşuncesının genel olması dır.  Aslın da bunun  bır cok  nedenlerı vardır  benım aklıma ve en önemli nedenler geldi.
    Bu  saydıklarımdan haric degerli kullanıcılarımızın aklına gelıyorsa yorumlarınızla  bıze destek olmanızı ısterım arkadaşlar sevınırım  sızınde fıkır ve düşüncelerınızı duymak ıcın sabırsızlanıyorum  ıyı sohbetler dilerim arkadaşlar 
    Description: sesli samsun, seslisamsun, samsun sesli, samsun sohbet, samsun chat, samsun sesli chat, sesli kameralı sohbet, samsun muhabbet sitesi, samsun sohbet sitesi, samsun sesli sohbet, samsun sohbet yeri,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com