10 Eylül 2014 Çarşamba

Tagged Under: , , , , , ,

sesli evlilik sitesi

By: eZiyeT67 On: 05:28
  • paylaş
  • Sesli evlilik sitesi

    Bugun  sizlerle bır konumuzla daha buluşmaktayız.Bugun ku konumuzsa sızlerın cok yakından bıldıgı gıbı ınternet dünyasinin en populer oldugu bır konu  Sesli evlilik sitesi`dir.Sesli evlilik sitesi genel anlamda oldukca populer olsada ınternet dunyası bunları sosyal ağlarinda oldukca bol rastladigimiz bir etkinlik diyebiliriz sanirim.Genel anlamda Sesli evlilik sitesi  oldukca rabet gormektedır  hata bunları bol bol sıtelerıne raslıyoruz  hata buna bır bakış atmamız şart oldu dıyecek kadar
    ünlüler oldukca cok sıte mevcuttur pekı bunların kacı dogru veya dogru olarak görmelımıyız aklıma bu soru gelıyor bır cok kelime kullana bılıyor benımle evlen gel evlen  turlu kelımelerı kullanarak ınsanları bır yere toplamaya calışmaları tabı bunun büyük etkisi olarak büyük bir pazar ortaya cikmıştır bu pazar da buyuk siteler ortaya cikmiştir.
    Dogru veya yanliş ne olursak görelim bu pazari kimse inkar edemez genel olarak ben bögle duşunuyorum bu pazarin yuzde %90`nin gercek den parasal yönlerden yukseldıgını ortaya cıkartıyor.
    Buda aşikar bir durum ama bunla  ınsanları bu sıteler acmaya yönlendırılıyor alanında tek olan kışıselse bu durumdan hic hoşluk duyduklarını pek soyleyemem acıkcası  hatta bu sıtelerle de bitmiyor facebook  veya baska sosyal aglarında grublar sayfalar acılıyor  pekı buralarının ne karı var o tartışılır rahsen benım gorduklerım pek iç acıcı degıl hatta bır kac tanesıne ben`de katıldım  ha bu katılma evlenmek ıstedıgım den falan degıl sadece nasıl bır ortam oldugunu nasıl işinlerının yurugunu gormek icin ben bekarlıktan cokda şikayetcı degılım sadece bu turlu sıteler ve grubları takıp edıyorum  ve merak edıyorum gercekten bu sıstemler işi yarıyor mu yoksa bır duzmecemı ınsanların duygularıylamı oynıyular  aklıma bu gelıyor en kotusu bu olabılırmı  tabıkı buna sız degerlı ızdıvac tutkunları daha ıyı bılırsınız arkadaşlar ben uzaktan gordugum kadarıyla konuşuyorum  en azından bögle duşunuyorum yoksa ben mı abartıyorum buna`da sizler karar verırsınız artik pekı buna farkli konudan bakalım ıstersenız tamam ılkler unutulmaz bu sıtelerın bu kadar cogalması bazılarının işine gelmıyormu para var bu işte deyıp acanlara ne demelı  veya  bunu bır tuzak olarak gorenlere gun yuzu dogmıcakmı  neden bu kadar ınsan buna dıkkat cekmıyor dıye  duşunuyorum  en azından benım dıkkatımı cekmış durum da bır kac gundur.  Bögle sıtelerı dolanıyorum burdan gorduklerımı sızlerle paylaşıyorum sızler de duşuncelerınızı yorumlarla  paylaşa bılırsınız arkadaşlar  ıyı evlenmeler arkadaşlar
    Description: bolu evlilik sitesi, elazığa özel evlilik sitesi, evlilik tanışma sitesi, istanbula özel evlilik sitesi, kayseriye özel evlilik sitesi, sesli evlen benimle, sesli evlilik sitesi,

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com