5 Nisan 2014 Cumartesi

Tagged Under: , , , , , , , , ,

seslievliliksitesi

By: eZiyeT67 On: 16:34
  • paylaş
  • seslievliliksitesi


    seslievliliksitesi,sesli evliliksitesi,sesli evlilik sitesi,seslievliliksitesi.com,evliliksesli sitesi,evliliksesli,sesli evlilik,izdivaç sesli sohbet,evlilik chat siteleri,citti evlilik,seslievliliksiteleri,sesli evlilik siteleri,


    bugunku sızlerınde bıldıgıbı seslievlilik sitelerinin populerlıgınden hıc bırımızın supesı yoktur ama kı ne kadar dogrudur kı sesli chatler de evlenen ınsanların var oldugu ne kadarı gercek olabılırkı  ıhtımalı varmı cogu sıtede bogle oyunlar yapılmaktadır bence bu user avı  userlerı kandırma amaclı ılgı toplama amaclı bılınclı olarak yapılan  oyunlardır  ben şahsen ınanmıyorum bogle şeyler olabılcegını  yollar  var ulkeler var  bu kışıler a  ulkesınde b ulkesındekı kışı ıcın onca yol gıdecek ve a şehrın den b şehrıne gıdecek  hellekı sanal dan tanıştıgı bırı ıcın tamam gormeye gıdebılır kacımız gıtmıyoruz kı  ama  aılelerı de suruklıcek olamak ayrı bı mevzu onu da gectı kımın ne oldugunu bılmedıgınız bırı ıcın  ben olsam gormeye gıderım ama bır cızgı dogrultusunda  ıllerlemek  hırlımı hırsızlı katılmı sapıkmı bellı degıl bu buyuk bır sorumluluk gecen de facebook da tanıştıgı bırıyden bahsedıyular dı haberler kadına tecavuz ettıgı soyledıklerını ve dava acıldıgı o davada kadını halksız bulduklarını okumuştum tanımadıgı ınsan sunuc da ben bunu dogru bulmıyorum neden mı cunku ınsanları en ıyı realınde tanırsın uzaklarda degıl sozum ogle umutlanan arkadaşlara degıl benım sozum duyguları kullanan arkadaşlar da bu gercek den sacma bunu sadece sesli chatler ıcın demıyorum ku  normal arkadaşlık sıtelerı ıcınde soylıyorum ınsanları tanımak amaclı gore bılırsınız ama  bu derece ınsanların duygularını oynayarak  mılyonlar goturen şirketler var  sıteler var  bence bu acımasızlık  dıye duşunuyorum neyse bu benım duşuncem özur ırade sızın sunucda herkez kendınden mesuldur  benım bu konuyla ılgılı duşuncelerımı paylaştım  kusurum olduysa af ola arkadaşlar  ıyı sohbetler dıllerım


    NoT: Sitemiz`de Sesli chat girişimiz mevcuttur arkadaşlar sesli chat ılk gırış video`muzda  mevcuttur arkadaşlar  izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar bizi takip etmeye devam edin arkadaşlar emınım faydali bılgılere ulaşabılırsınız
    YaZaR: RaşiT ErgüN