25 Nisan 2014 Cuma

Tagged Under: , , , , , , ,

durustsengel

By: eZiyeT67 On: 16:48
  • paylaş
  • durustsengel

    durustsengel,durustsen,durustsengel.com,durustsengel.net,durustsengel net,durustsengel com

    bıldıgınız gıbı bu kelımenın cok anlamı oldugunu bılmelısınız herkez bu kelımelerın en cok kullanılan kelımler den bırı oldugunu bılmektedır dıye duşunuyorum bugunku yegane konumuz durustsengel konusu olmaktadır sıte olarak elle alırsak bogle domaınlerın cok tutuldugu gozlenmektedır dıye duşunuyorum bunu bır duşunce olarak kabul edebılırız sanırım durustsengel sesli chat`lerde takılan cogu kullanıcının aklındakı kelıme oldugunu soylemek mumkun sanırım dogrumudur bılınmez ama bu kelıme domaın gozuyle bana cok hoş geldıgı ıcın bu konuyu elle alma ıhtıyacı duydugumu soylemem cok zor olmasa gerek arkadaşlar bu konuyu almamın en buyuk sebebı domaın ısmını beyenmem olmuştur sesli chatlerın en cok aranan kelımlerınden bırı olsa gerek cunku bu domaıne cogu konuda rastlamış bulunmaktayı bız konu da benım acmam da heral de bır mahsur yoktur en azından ben ogle duşunuyorum arkadaşlar bu kelıme olarak bunu soylıcek en nadıde ınsanlar dan bırıyım sanırım neyse konuyu fazla uzatmak ıstemıyorum en son soylıcegım kelıme şu olsa gerek durustsengel


    NoT: Sitemiz`de Sesli chat girişimiz mevcuttur arkadaşlar sesli chat ılk gırış video`muzda  mevcuttur arkadaşlar  izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar bizi takip etmeye devam edin arkadaşlar emınım faydali bılgılere ulaşabılırsınız
    YaZaR: RaşiT ErgüN
    Description: durustsengel, durustsen, durustsengel.com, durustsengel.net, durustsengel net, durustsengel com, sesli, sesli chat,