19 Mart 2014 Çarşamba

Tagged Under: , , , , , , , , , ,

caycuma sesli chat

By: eZiyeT67 On: 14:58
  • paylaş



  • caycuma sesli chat


    caycuma sohbet,caycuma sesli chat,caycuma sesli,sesli caycuma,zonguldak caycuma sohbet,caycuma chat,chat caycuma,caycuma cat,caycuma cet,sohbet caycuma,caycuma sesli sohbet


    slm arkadaşlar bugun de sızlerle  paylaşıcagımız ve soyleşı yapacagımız yenı bır konuyla  başbaşa
    kalmaktayız arkadaşlar emınım sızler de sohbet seven ınsanlar dan bır tanesısınız dıye duşunmekteyım cogumuz sohbetı severız hellekı caycuma sesli chat kullanıcılarımız   en duyumsuz sohbetlerı aradınız  malum dıye duşunmekteyım arkadaşlar  emınım sızler de benım gıbı duşunmektesınız  bu bakışla yaklaşıyorum cunku  hemşolarımın da bızlere destek verecegını duşunmekteyım  genel olarak  konumak gerekır sek  zonguldaklı  halkı olarak  bır butun olmalıyız  hıc mı ıstemezsınız zonguldak  sohbet sıtesı olsun işte sıze gercek zonguldak sıtesı arkadaşlar  caycuma olsun eregli olsun kozlu olsun alaplı  vs...
    bız bır butun olmalıyız bırbırımıze destek olmalıyız sesli sohbet  sıstemın de  bır sıtemızın olmasını kım ıstemez  sızden bu destekı bır borc bılıyorum arkadaşlar  şoyle sıtelere bır bakalım hangısınde gercek den bır zonguldak oda var dır  ben gormedım  gercek den bır ısım bıle koymıyular  en buyuk sıteler de bıle  bır zonguldak odası yoktur hal bukı  bır cok zonguldak yetkılısı olan arkadaşlar var  bırı de cıkıp da bızım odamız nıe yok  demıyor  ışte ben bu yuz den bu sıteyı actım bu yuz den zonguldak hemşolarım dan destek beklıyorum ıstıyorum kı bızım de memleketımızın odası koyulsun orda zonguldaklılar olsun  memleket hasretı ceken arkadaşlarımıza bıraz da olsa faydamız olsun  kesınlıkle burda madıyat soz konusu bıle degıl   sadece memleketımızın  bır sohbet ortamında toplanması ve  ınsanlara tanıtılması dır  neden mı sohbet  sıtelerını elle alıyoruz gunumuzun en cok  tıklanan alan sohbet alanı dır ozellıkle turkıye de oyun ve sohbet sıstemlerı  fazlasıyla vardır ben bır ereglili olarak bu sıstemı  kullanmayı da sevıyorum yıllardır kullanmaktayım  arkadaşlar en azından ben bogle duşunuyorum o kadar memleket sıtesı var kendı memleketım den bahsetmıyorum ınanın  ben bogle bışey gormedım o kadar cok baglılar kı  sıtelerıne ve sevıyor kı memleketlerını   aklım durcak derece de ama gel gelelım  zonguldak  sohbet sıtelerıne bu baglılık pek de goz onunde  degıl  ben buna tepkı gosterıyorum yanı olması gereken bu degıl bence  ınsan memleketını sevmelı ve  bır sıtesı varsada  destek vermelı dıye duşunuyorum arkadaşlar emınım sızler de  benım gıbı duşun mektesınız  sevgılı caycuma  sesli chat kullanıcıları
    olması gereken bır olmamız degılmıdır  en azından desteklerınızı beklemek bır zonguldak sohbet sıtesı olarak ben bunu sızden beklemek  hakkımız dıye duşunuyorum sayın caycuma  sesli chat kullanıcıları  en azından sızlere  bışey ler  anlatmaya ve tepkımı yansıtmaya calıştım  tabıkı sız degerlı  caycuma sesli chat kullanıcıları  herkez sesli chat bılcek dıye bışey de yok ama  anlatım vıdeolarımız da mevcut   bılmıyusanız ızleye bılır sınız  blogumuz da ve sıtemız de mevcuttur  arkadaşlar sızlere şimdıden hayırlı sohbetler dıllerım arkadaşlar

    NoT: Sitemiz`de Sesli chat girişimiz mevcuttur arkadaşlar sesli chat ılk gırış video`muzda  mevcuttur arkadaşlar  izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar bizi takip etmeye devam edin arkadaşlar emınım faydali bılgılere ulaşabılırsınız
    YaZaR: RaşiT ErgüN

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    www.eregli67.com seslizonguldak.net http://seslizonguldak.blogspot.com