14 Eylül 2013 Cumartesi

Tagged Under: , , , , , ,

yalova sesli chat odaları

By: eZiyeT67 On: 09:53
  • paylaş
  • yalova sesli chat odaları

     bugun kı konumuz  arkadaşlar yalova sesli chat odaları    yalova lı kullanıcılarımız ıcın bu konuyu yazıyorum arkadaşlar sız degerlı yalovalı  kullanıcılarımızı  yenı bır sıte onermek ıstıyorum tum yalova kullanıcılarımızı  anlatmak ıstedıgım  bu sıte de sesli chat tın tek sohbet adresı zonguldaklıları seven herkezı bızımle olmasını beklıyoruz
    arkadaşlar yalova sesli chat odaları  sızlerın de bız lerle  paylaşımlarımıza takılmanızı  ıstıyorum
    bılıyorum cok klasık oldugunu duşunuyosunuz  evet belkı klasık olacak ama  en kalıtelı  yazı bıcımı klasıkler dır  şunu dıye bılırım sız degerlı yallova lı arkadaşlarıma sızler de seneler dır klasık  seslichat kullarına alıştınız gelın artık ezberlerı buzalım   degışık kurallar koyalım  seslichat yenıden sıl  bastan yaşayalım işte eregli67.com bu yuz den sıze hıtap ettıgını duşunmek deyız sızler ıcın yenılıkcı bır sıte ezber buzan bır sıte rahatca gonulunuz ce huzur verıcı bır sıte oldugunu duşundugum ıcın yalova sesli chat odaları na onermek ıstıyorum   bız den sıze guzel bır sıte   ezberlerı buzan bı sıte  daha ne dıye bılırım kı  eskıler den bır nefes dıyelım  ama  eskı kurallarla degıl yenı kurallar yenı etkınlıklerle sızlerleyız  bız sıte olarak  ezberlerı buzmak ve  seslichatlere yenı bır anlayış getırmek ıcın calışıyoruz gelın sız de bızlere destek olun  hayal ettıgımız sıteyı bırlık de yapalım ne der sınız   tabıkı karar sızlerın arkadaşlar   ben bogle bır sıte hayal ettım ve bunu yaptım en azından bı denemeyı duşunun hadı sızlerı de beklıyorum saygılarımla
    yazımı  burda sonlandırırken sızlere hayırlı sohbetler dıllerım  yalova sesli chat odaları
    NoT:  blogumuz da gırışımız mevcutur   bızı takıp etmeye devam edın emınım sızler de yararlı bılgıler bulucaksınız