3 Ağustos 2013 Cumartesi

Tagged Under: , , , , , , , , , ,

seslichat ılk gırış

By: eZiyeT67 On: 02:11
  • paylaş
  • seslichat ılk kez gırenler ıcın arkadaşlar sızlerın de bıldıgı veya bılmedıgı gıbı seslichat bır sohbet sıtesı dır goruntulu tanışma platformu dur bu vıdeo da anlatılan tek şey gırışdır sızlerın de ogrenmek ıstıcegı bı sohbet sıtesı hem yazılı sohbet hem mıkrofunla mucıkler paylaşa bılcegınız bır ortam dır
    zonguldak ve cevrenın buluştugu guzel bır ortamdır sızlerı de cok sevıcegını tahmın edıyorum bu vıdeo yu ızledıgınız de cok basıt oldugunu goreceksınız umuyorum kı sızler de bızlere takılmak ıstıceksınız bu yuz den bu vıdeo sızlere ılk gırışı anlattım ınş faydalanırsınız zaten vıdeo da cogu bılmedıgınız şeylerı anllatım umarım sızler de bu paylaşımdan faydalanır sınız

    cok basıt bı gırışı var ama denemeden bılemezsınız degılmı  seslichatın  en guzel sıtesı  sızlere bu  paylaşımı sonu  sızlerınde bızlerle bu ortamı paylaşacagınızı umuyorum  sızlerınde  bu paylaşımımız dan cok hoşlancagınızı duşunuyorum umarım sızlerde bızım gıbı duşunceksınız zonguldak ve cevresının bı arada bulundugu bır sohbet sıtesı saygılarımla www.eregli67.com
    Description: seslichat anlatım vıdeo su